skämmiga
Åh vissa människor är bara så pinsamma! Beter sig som patetiska småunga som sen kommer krypande men svansen mellan benen ;) Sen avslutar dom det med att börja bete sig som småbarn igen. Herregud, jag har inte tid med sånt, har en familj!
Det mest komiska med det hela är att jag VET att hon försökte bli vän med mig igen för jag har barn! 
 
 
Till er som är nyfikna och snokar kan jag dra det lite kort. Denna tjejen gjode en status på facebook för jättelägesen där hon satt och beklagade sig över sitt förhållande. Berättade att det värsta med allt var att hon och hennes dåvarade hade haft sex (?!). Så jag ifrågasatte då varför hon går ut med sitt privatliv här! Då bad hon mig ta bort henne som vän och berättade att hon fick skriva vad hon ville. Absolut får hon det, men snälla!?
Jag tog bort henne och har inte hört ett knyst förrän idag! HAHA
 
Hon la då till mig som vän igen och då frågade jag om hon ville något spec. Hon undrade varför jag tagit bort henne och började fråga hur det var med Alvin. Jag förklarde för henne och då fick jag tillbaks :''aja skitsamma, tar bort vänförfrågan igen då hej''
haha pinsamt så jag vet inte var jag ska ta vägen!
 
1. Hon har aldrig umgåtts med mig
2. Hon har träffat Alvin 1 gång
3. Hon började snacka med mig ordentlig när Alvin föddes
 
stay gone please! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress