en otroligt saknad vän!
det värsta som finns är att förlora npgon som stått en nära vädigt länge.. en människa man känt en stor del av sitt liv.
det har hänt mig obeskrivligt många gånger. vissa av dom saknar man, andra va inte som man trodde...
igår skrev jag till en tjej som varit min vän innan. jag kände att jag saknade henne och hennes barn otroligt mycket! vi hade ett bråk för ca 1 år sen. helt meningslöst enligt mig. hon stöttde mig så jävls mycket när jag gick i skolan, men även när jag fick reda på att jag var gravid.. i vår konflikt vi hade var ingen av oss särskillt snälla. hon har också en son som bara är 8 dagar yngre än alle! så det kändes så himla onödigt alltihop! jag fick iallafall svar av henne. vilket gjorde min dag! hon hade följt mig på bloggen hela tiden! :)
så nu ska vi börja träffas igen! redan åå tisdag ska jag och alvin dit och stanna över natten!
jag har saknat dig Jenny!<3
Alvins Mormor

Nähä du fröken Miranda Panda... Nu önskar jag faktiskt lite nya inlägg och bilder på favorit barnbarnet!! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress