Till minne av Elwira!
Jag tycker det är så fruktansvärt hemskt när små barn går bort! Jag gråter inombords när jag tänker på hur små och otroligt hjälplösa dom är! Jag hat en tjej på facebook som heter Emma, hon har förlorat sin lilla dotter Elwira! Hon hade ett hjärtfel! Det ska fan inte få vara såhär! Känner en ilska över att världen är så himla orättvis samtidigt som jag känner en sån himla sorg! Jag kan inte föreställa mig vilken kamp Emma har varje dag! Jag tror aldrig jag hade varit så stark som henne! Hon är en otroligt fin människa! Borde seriöst sånthär få hända?! Borde inte hjärtebarn få ännu bättre vård?... Usch sitter med världens klump och är helt mållös!
Elwira föddes den 12 April 2012 och blev en fin liten ängel den 15 Maj 2012.. 
Elwiras mamma Emma har tagit tag i det hela och öppnat en insamling på hjärtebarnsfonden! http://gava.hjartebarnsfonden.org/campaign/6141403#.UDo5Chz88is.facebook hjälp gärna henne och alla andra sjuka barn att ha en chans när sådant händer! 
 
Emma bloggar också! Hon är verkligen min förebild för hur stark en människa kan vara!
 
Fina Emma jag kommer alltid att se upp till dig! Du och Elwiras pappa är så himla starka! 
Emma mamma till ängeln elwira

Söta du <3

Svar: <3
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress