Ikea
Igår var vi på ikea och handlade lite tills flytten! Känns som allt kommer bli bra i slutänden! Vi handlade lite till Alvins rum, men känns som vi inte är klara på lååånga vägar haha! Menmen ''rom byggdes inte på en dag'' så lyder ju ordspråket och det stämmer ju! Så bara att jobba på för detta kommer bli kanon! Jag är iallfall stolt att vi har fått det såhär bra på så kort tid! Tänk, för 2 år sen bodde jag hemma, gick i skolan, festade och levde livet! Nu flyttar jag till en 3:a med min fina familj! Sen börjar jag skolan till hösten! Kunde inte fått det bättre än såhär! Detta är livet jag vill leva! :D
unwanted

så söt Alvin är.. kan tänka mig det där chipset är kladdigt och dant efter att han slickat och sugit på det en stund haha

Svar: Tusen tack! Japp det vart lagom nerdrägglat haha!
Miranda Jörgensen

Anonym

Är det majskrok?

Svar: Nej det är rån :)
Miranda Jörgensen

Anonym

Eller jaha jag såh nu xD vad är det för chipssort?

Svar: Det är rån :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress