Handlade!
Igår var jag,Steff, Alice och Alvin och handlade på väla! Hittade hur mycket fint som helst men man kan ju tyvärr inte handla allt man ser ;)
Men köpte två par nya skor till mig och ett par till Steffen! Sen fick Alvin en vår/sommar jacka och tshirt och shorts! Han kommer ju vara snyggast i sommar min lillpojk! :D
 
Tänkte dra lite snabbt om vår helg också eftersom jag varit kass på att uppdatera! Men iallafall, ifredags hade vi bara hemma mys. Då var det bara familjen! Supermysigt bär man bara kan ta det lungt! Vi kollade gladiatorerna och sen en film! :)
På lördagen hämtade Marlene och hennes familj upp oss sen körde vi till Margaretetorp för att fira Birgitt! Det var väldigt gott! Herrgud kändes som man gick upp 150 kg utav all mat och efterrätt! Haha fetto! 
Alvin charmade alla som vanligt haha! 
Efter vi varit på Margaretetorp och käkat både förrätt, huvudrätt och efterrätt körde vi hem till Brigitt eftersom hon skulle få alla sina paketer och sen fika igen(?!) haha! Hon fick paket som var från oss alla! Så hob fick en TV, hörlurar, och massa annat småplock! Sen fick hon en blomma av oss :)
 
Alice (min lillasyster) sov hos oss från lördag till söndag! Väldigt mysigt, det tyckte givetvis Alleballe också! Sen avslutade vi det hela med att åka till väla! ;D
 
(Steffens skor) 
 
(mina skor)
 
(mina skor) 
 
(Alles jacka)
 
(Alles shorts och tröja) 
 
(salt och pepparkar i form av djävul och ängel) 
 
(ny pincett) 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress