BLOGGTÄVLING
Nu kör jag igång min andra bloggtävling för er läsare! Denna tävlingen kommer pågå längre än den andra eftersom alla ska ha chansen att vara med! :)
Den kommer avgöras den 18 Mars 2013 kl 12.00!
Alla kan vara med och tävla! 
När jag väljer vinnare gör jag så att jag dara lott så alla har samma chans! 
För att få ditt namn på två lotter ska du även gilla min facebook sida! Den heter då miirandalinnea.blogg.se! 
Och för att få en lott skriver du bara ditt namn nedan och mejladress! 
LYCKA TILL!
Alvins Mormor

Jag vill ha!! :)

Malin Lantz

Det ser väldigt lockande ut:)

Matilda

jag vill haaaaaaaaaaa, så får ju 2 lotter för jag kommenterar och har gillar din sida förlängesennnnnnnnnnn <3

Rebecca

Gillar <3

Anna

Trevlig blogg :)

emil

Hmm 2 lotter till mig tack :) kanske har tur i detta :D:D

Eva Petersson

tack gärna

tove

JAG VILL HAAAAA !!!! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress