Babynest!
Jag har en kompis som börjat göra Babynest! Dom är hur fina som helst och verkligen användbara! Hade min lilla plutt varit mindre hade jag givetvis köpt en till honom... Men tyvärr känns det inte riktigt lönt nu. Men till nästa barn är detta en självklarhet! Jag tänkte slänga in lite information om Babynest för er som inte vet vad det är: 

I Babynest trivs och sover din baby väldigt gott. Det blir tryggt, mjukt och ombonat precis som i mammas mage. På natten är den perfekt att ha mellan mamma och pappa, så sover alla tryggt och gott. Babynest passar också bra i t.ex spjälsängen, barnvagnen, så känns det inte så ödsligt stort. Används från nyfödd upp till 4-6 månaders ålder. Gör det också lättare att lära sig sova i egen säng.

Babynest mjuka kanter är anpassade så att man även kan ha ögonkontakt med babyn när man ligger bredvid. Det går också bra att amma liggandes på kanten. Ett Babynest borde alla barn ha!

Babynest är perfekt att ha med sig på resan så babyn känner sig hemma även när ni är borta.

Babynest – för en tryggare sömn.

Så det är vad Babynest är!

Min kompis heter Annsofie Pettersson på facebook och där är det lättast att komma i kontakt med henne! 

Hennes Babynest kostar 550 kr´, vilket är en bra summa för något handgjort. Hon hade 650 kr som sitt pris innan men har sänkt just nu! Så ta och passa på!

Du kan själv välja vad du vill ha för tyg till din babynest och det kostar inget extra! :) 

Men när ni beställer måste ni skiva : ''kod: MIRANDA'' någonstans i beställningen för att den ska vara giltig! Men här har ni en bild på två som hon gjort! 

(om ni inte hittar henne på facebook är det bara att skriva till mig så löser vi det!)

Alvins Mormor

Så fina! Perfekt gåva om någon får bebis eller som dopgåva!

Svar: ja precis! :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress