extremt..
Haft så extremt mycket att tänka på, ingen lust att blogga. Så hoppas ni haft förståelse för det. Men nu ska jag försöka uppdatera lite mer iallafall. 
Ja somsagt har vi haft en del motgångar, några personliga och även lite annat. Ja jag kommer förmodligen gå ut med mer om det längre fram när jag berarbetat lite. 
Men iallafall, under denna perioden som jag varit borta har Alvin växt jättemycket. Han står upp helt själv utan stöd kortare stunder. Sen tog han även två steg i början av veckan! Lilla liten!!
Ja Sen har tyvärr Steffen förlorat jobbet, ännu en motgång! SUCK! 
Sen har vi haft tjafs med våra hel*etes grannar. Usch dom ogillas starkt. Visar noll respekt för sina medmänniskor! Klampar och kastar bollar i golvet kl 01.00 på natten. 
Tur att det bara är dom som är idi*ter här i huset ;) 
Äh nu skriver jag om lite possitivt istället  ;D
Vi var och firade midsommar hos mammas och Fredriks kompisar. Jocke och Nathali heter dom! var mycket trevligt! Givevis fick Alvin midsommar mat! ;) Han käkade kokta mini köttbullar, skalade nypotatis och gräddfil. Sen åt han jordgubbar med grädde efter! Mums tyckte han! ;D
I lördags var vi på kalas hos min låsas kusin! Lucas heter han. Var mycket trevligt iallafall! Sen efter det gick vi hem till en barndomsvän och hans flickvän som blev förändrar i Torsdag! Så underbar bebis!! :') Hon heter Hailey! Så fruktansvärt söt! 
Men nu ska jag mysa med min stora prins sen ska vi sova! 
Slänger in lite bilder på vad som hänt undertiden jag haft bloggtorka! ;D
 
 
 
Sandra

Roligt att du skrivit igen :-). Ta hand om er ❤. Härliga bilder på ett härligt barn!

Anonym

Kul! .. Vad jobbade han med och varför förlorade han jobbet? :( och när fick Alvin tänder?

Svar: han jobbade på en restaurang (provanställd). men dom hade tydligen inte råd att ha kvar honom :( Alvin har inte fått några tänder :D Rätt skönt för barn som får tänder sent håller dom längre på :D
Miranda Jörgensen

Anonym

Okej hur kan Alvin äta dem stora bitarna då? :)

Svar: han har så hård gom/tandkött så han tuggar med det :) kan tyvärr inte ge han pureer längre då han blir jättearg om det inte är bitar ;)
Miranda Jörgensen

Anonym

Har du PRO på min blogg?

Svar: nej :)
Miranda Jörgensen

Anonym

Din mena jag

Alvins Mormor

Mormors lille midsommarprins!
Hailey ser söt ut på bilden! jag hoppas att dom tittar bort en em i veckan som dom sa, så man får se underverket

Svar: åh ja hon är så bedårande! :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress