Upp och iväg!
Nu blir det öppna med min lilla bäbis! Får väl inbilla mig att han är liten så länge jag kan ;) 
Igår insåg jag hur lång han hade blivit! Buhu!
Samtidigt som det äe kul är det skrämmande att allt har gått så fort!
 
Förresten, idioten som ''hotade'' Alvin ringde oss igår ;) 
Nu var tydligen Alvin äcklig och jag en slyna.. Trötta mig!
Får ont i magen utav bara tanken på att kalla en bebis äcklig...
Men jag vet att min son är den mest underbara människa på denna jorden!
Se så söt! :)
Sandra

Jag bli ledsen när jag läser att någon kallar er för såna saker. Som du själv skriver så är det ingen person som ni behöver ha i era liv. Låt inte människan sno mer energi från er.

Christina

Usch, ingen frisk människa beter sig så. Ni har en jättefin familj och vederbörande är uppenbarligen avundsjuk. Inget att lägga mer energi på. Försök ignorera honom/henne helt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress