nytt år, nytt att se fram emot
detta året börjar jag ju skolan. slog mig att det faktiskt inte är super lång tid kvar. ska bli ganska sköbt att få komma tillbaks till skolan faktiskt! jag älskar att gå hemma och få vakna upp av ett leende från min son varje morgon och spendera mina dagar med honom. men jag saknar det sociala och även min utbildning. jag förstår fakriskt inte folk som hoppar av skolan för dom blir gravida.. det är väl en ännu stötte anledning till att fortsätta plugga efteråt? man vill väl ge sitt barn ett stabilt liv? jaja inte mitt problem men gud vad jag saknar det iallafall.
Sandra

Det är ju bra att du ser fram emot det. Jag säger u själv att jag skulle kunna gå i skolan resten av mitt liv om man hade tjänat lite mer pengar på det :-). Vilken tilfredställelse det blir när man känner att man lärt sig något nytt. Vilket man visserligen inte behöver gå i skolan för att göra. Det är bara att titta på dig och hur mycket du har utvecklats under detta året. Är så stolt över dig, ja er är väl mer rätt ord!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress