Massvis med Tisdagsmys ;)
Idag blir det bara en så mysdag. Vi har n'ästa legat i sängen sen vi vaknade ;) Inte riktigt men nästan. Har även badat lilleplutt idag. Han älskar ju det så varför inte lixom. Badar honom ca 3-4 ggr i veckan! Det är hans höjdpunkt på dagarana :) Har skvätter ner hla badrummet haha! 
Igår va vi på dopsamtal med prästen. Kommer bli ett bra dop tror jag. Har själv valt sånger och dikter som faddrarna ska läsa! Min pappas sambo ska vara ena faddern sen ska Steffens bror vara den andra. Min mamma ska även vara gudmor! Hade inte kunnat tänka mig det på något annat sätt! Kommer bli helt perfekt!
Sen ska jag baka alla kakor och tårtor själv. Mamma ska också göra en tårta och en sorts kaka :)
Kommer bli jättefint!
Men nu är frågan, kommer min halvtjocka bebis i dopklänningen?! Får nog fan ta och prova den idag haha!
Han väger ju över 7 kilo nu lilla heffaklump!
Sen måste jag bli bättre på att uppdatera här, det är ju för min och Alvins skull jag skriver här. Om blogg.se finns kvar när han är äldre är det ju skit kul att kunna klicka in och kolla :)
Alvins Mormor

Kommer säkert att bli ett jättefint dop!! Tur att han kom i dopklänningen, det är ju lite speciellt eftersom du och dina syskon är döpta i den. Jag är så stolt över att få hålla min prins till dopet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress