kritisera!
 är det bara en inbillning jag fått eller får man idiotiska mördarblickar från gamla tanter när man tar fram nappflaskan på stan?! Jag blir galen asså! Folk är så sjukt irriterande! Jag både flaskmatar och ammar Alvin. Men kan jag hjälpa att jag inte har tillräckligt med mat eller?! Kan folk hjälpa att deras barn kanske bara tar flaska?! Samma som när jag var på sjukhuset i förrgår med Alvin! Då va det tydligen inte så omtyckt att jag flaskade honom... Asså visa fördan förståelse eller vänd bort blicken! Enligt läkaren är det i princip flaskans fel att Alvin är rund! Men seriöst det jämnar ut sig när han börjar krypa! Sen ska där va något att ta i på bebisar! Jag är så stolt att Alvin är lite rultig! Sen skulle jag tydligen amma även om där inte va mat sen skulle jag INTE kompensera med flaska även om han inte är mätt. För jag har tydligen ''mer mat i brösten äv vad jag tror'' .... Men han är ju helt hysterisk om han inte blir mätt..
Jaja var bara tvungen att kräka av mig allt man bär på! Tycker folk ska lägga lite mer energi på sig själva!
Mona

Bara skit i folks blickar, å vad läkarna tucker. Dom följer ju den jävla kurvan som jag inte fattar varför man har. Har sj en vän där BVC sa att han var nära till svår fettma. Å han är inte ens TJOCK . el rultig .
kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress