Dopet
Har varit usel på att uppdatera nu efter dopet. Men har varit mycket. 
Dopet blev iallafall jättebra, Alvin var gald under hela akten i kyrkan men även efteråt! Min duktiga pluttis! :)
Han fick mycket fina gåver utav alla som kom! Dom tackar vi jättemycket för! Kan lägga upp bilder på allt finthan fått senare :)
Jag var samtidigt jävligt besviken när dopet väl började. Vi hade bjuödit endast två vänner till dopet som vi trodde stod nära. Jo men nog, dom dök inte upp och har inte hört av sig. Precis sånna människor vi inte vill ska vara delaktiga i Alvins liv eftersom vi vill ge honom en tygg uppväxt med folk han känner! 
Jaja vi har iallafall fått bilder utav Johan som var fotograf på vårt dop. Bilderna som vi fick ska vi gå igenom och sen bestämma vilka vi vill ha :)
Menkan lägga in en som förhandsvisning på vad som kommer sen :)
Den är inte vidgjord!
Emma

Så fina ni är <3

Svar: tack <3
Miranda Jörgensen

Alvins Mormor

Där ser man hur nyfiken han är. Lille heffaklumpen, jag har fortfarande träningsvärk i mina armar.. :)

UNGMODER

Fint! :)

Christina

Vilken bra bild!

Det var ett jättefint dop och dopkaffet efteråt hade ni fixat så otroligt fint - jag är mäkta imponerad =) Tack för att jag fick vara med!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress