dagens
Idag har vi städat sen 08.00 imorse, riktigt segt men måste ju göras! 
Nu ska vi snart upp till församlingshemmet och fortsätta med alla kakor och tårtor inför dopet imorgon. Vi va där igår också och fixade. Shit detta är inte lätt. Allt tar sån himla tid. Men om man heter Miranda tar allt 1000x längre tid, hade glömt extremt mycket ingredienser hemma -.- 
Men somtur är har jag världens bästa sambo som gick hem och hämtade allt medans jag fortsatte göra det jag kunde :)
Idags ska tårtorna läggas ihop och alla dom sista kakorna ska bakas! Detta kommer bli så jävla bra :D
Ska även göra lite ny pure till min bebbe idag. Han har ju ätit morotspure i en vecka nu som BVC rekomenderar. Så nu ska vi börja med ca 1 matsked potatispure idag/imorgon :)
Vågar inte ge honom mer eftersom hans mage inte är van :)
Till er som vill ha tips på potatispuren för att få den så bra så möjligt gör jag ett inlägg med det :)
 
Juste vi var ju på BVC igår! HAHA min bebbe är en lång knubbis :D 
Han vägde 7985 g och va 67 lång!!! Min pluttis är inte pluttig längre!
 
Oj vad liten han va här! Bara ett par dagar!
Sandra

Kan ni baka i församlingshemmet? Va bra i så fall. Slippa allt stök hemma. Och va bara att det inte är bokat av någon annan så ni har haft både i går och idag på er :-). Ska bli spännande att se vad ni bjuder på. Sergeant emot imorgon. Trots att jag vill förvarande en viss kraxande röst 😷

Sandra

Kan ni baka i församlingshemmet? Va bra i så fall. Skönt att slippa allt stök hemma. Och va bra att det inte är bokat av någon annan så ni kunde vara där både i går och idag :-). Ska bli spännande att se vad ni bjuder på. Ser fram emot imorgon. Trots att jag vill förvarna om en viss kraxande röst 😷(jäkla autotext. Blir ju hel knasigt ibland!)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress