Bestämt mig!
Jag har nu bestämt mig för att INTE lösenordsskydda min blogg. Jag känner att om folk vill sitta och klanka ner på mig får dom faktiskt göra det! Men ärligt folk måste ju ha andra saker för sig än att kritisera min mammaroll -.- 
Jaja jag är stolt att jsg fått min underbara son och att vi lever ett underbart liv! Vi har även haft sånt jävla flyt att vi ska åka och kolla på en 3:a imorgon! Överlycklig tjej! Alvin kommer få sitt eget rum, vi vårt eget och sen vardagsrum, kök och toalett på det! Nu hoppas jag bara att den passar oss! Hihi! :)
Men om vi gillar den så är den vår :D
Emma

Var ska ni kolla på den :-)?<3

Svar: sävgatan :) <3
Miranda Jörgensen

UNGMODER

Grattis.

Svar: tack
Miranda Jörgensen

UNGMODER

Har precis skrivit ett meddelande till Steffens Facebook som är till dig för att jag hittar inte dig på Facebook för du har väl blockat mig så bara läs det så ska jag inte skriva mer nu.

Svar: Har svarat
Miranda Jörgensen

Alvins Mormor

Nej för långt borta!! :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress