aj!
Sitter här med världens jävla huvudvärk och försöker komma på vad vi ska äta idag. Lagom irriterade att inte ha ahndlat när klockan är kvar över sju på kvällen! Åh hata denna dagen till max!
Vill bara gå och lägga mig och skita i denna dagen helt! 
Sen är jag så jävla irriterad för folk har tydligen gått runder och spridit rykten... Vafan bara för det går bra för oss ska någon alltid försöka förstöra! Glad att det finns ärliga människor som iallafall berättar vad dom fått höra! 
Nu skite jag i detta och myser ner mig i soffa med min älskade bebis!
Ella Wester ♡

Gud så fin bild, jätte vackra alla tre!<3

Svar: tack vännen! <3
Miranda Jörgensen

Sandra

Ja, vilken fin bild på er! Även om man inte vill bry sig så kan det vara svårt. Det är ju inte konstigt att ni blir besvikna.

Svar: tack! nej precis man reagerar ju ändå. Förstår bara inte att folk inte har bättre saker för sig..
Miranda Jörgensen

frida willysson

fina föräldrar, sådan son! (:

Svar: ni är också jättefina frida! :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress