Abonnemang!
Jag tänkte slänga in några ord om mitt abonnemang. 
Jag använder mig utav Telenor och är faktiskt väldigt nöjd! Jag betalar 399kr och får ringa för 450kr. Har även frisurf och den mobilen jag ville ha ;D
Innan hade jag Comviq kontantkort. Var nöjd då också men allt tog slut så fort + att jag inte hade den telefonen jag ville ha!
När jag skulle teckna mitt abonnemang gick jag först in på Phonehouse och bad dom kolla vilket som hade passat mig bäst. Jag fick fram ett svar och sen funderade jag ett tag! Dom hade rätt, jag gick till Telenor och tecknade abonnemanget och jag är helnöjd!/8
Jag rekomenderar att kolla på Phonehouse vad dom säger innan du tecknar eftersom dom jobbar oberoende mellan oeratörerna! Sen har ju Telenor en bra grej som jag också har, det är ''fri familj''. Det betyder att jag ringer gratis till 5 personer som är uppsatta på en lista jag själv skapat inne hos Telenor!
För att kolla vad som passar dig bäst Kolla här!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress