Vila i frid fina barn!
Usch detta ska vara en lycklig dag, utan tårar och annat skit! Mina tankar går till speciellt två familjer idag! Den ena familjen där dom förlorat en lite pojke vid namn Maximilian. Det var 1 år sedan han tog sina sista andetag! Denna lilla gosse blev bara 3 veckor! Det är helt sjukt att ett så litet barn inte får uppleva mer av världen! En liten ängel som kom, log och vände om... Miljontals styrkekramar till lilla Maximilians mamma och pappa!
Den andra familjen som jag vill skänka mina tankar och styrka till är en mamma och pappa som förlorade sin son inatt. Denna pojken hette Alexander och blev endast 6 år gammal! Usch jag ryser i hela koppen, detta är inte rätt! Denna lilla pojke gick i min lillebrors klass, han var en söt och rar pojke. Han var i skolan i måndags men mådde inte så bra, så han fick gåhem! Inatt tog Alexander sitt sista andetag! Han var en spallig lite kille som varit på kalas hos min lillebror tidigare, han var även med i samma fotbollslag som honom. Förra veckan spelade dom cup... Usch jag kan verkligen inte förstå! Tusen miljoner styrkekramar till er! 
Ni änglaföräldrar ni är extremt starka! Ni har all min styrka idag! <3

UNGMODER

Aw fyfan!!!! :'( :'( :'( </3

Alvins Mormor

Det gör så ont i hjärtat... Alla dessa frågor, tårar och undringar från barnen hemma som man inte kan svara på. Sänder kärlek och värme till Alexanders familj, ni finns i våra tankar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress