tävla!
Jag tänkte tävla ut en lila penna till touch telefoner! Denna pennan kan man sätta i uttaget för hörlurar när den inte används! Jag står givetvis för frakten! :)
Tävlingen varar tillk på onsdag kl 12.00!!!
Vem som kan vinna!
För att vara med ska du lämna en kommentar nedan och skriva namn och din mejladress så jag kan kontakta dig om du är den lyckliga! :)
(KOMMER DRA LOTT SÅ INGEN HAR FÖRTUR!!!)
Sofie Nordstedt

Hade varit bra för mig för man slarvat bort sin andra :)

Julia sihlen

:)

Linus Göransson

Done! :)

Ronja

:)

Emily Norén

Klar :-) <3

Jennifer Jönsson

Jag vill också va med ;)

Eva Petersson

:);

UNGMODER

Jag är med :)

Alvins Mormor

Du säger ju att jag gnäller när jag måste ta av mina älskade tumvantar :)

Ella Wester ♡

jag är med hihi :) saknar dig <3

alice

jag är med

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress