Städare dag!!...
Idag blir det en lufn dag med städning när hjärtat kommit hem från jobb och träningen.. 
Jag och min prins har varit på öppnaförskolan och haft det mysigt. Nu sover han gott igen så blir att gå ut och gå en runda tror jag! 
Jag har även kommit på att jag vill gå ner MINST 11 kg innan jag är nöjd med min vikt! jag ska klara detta innan sommaren! Det är mitt mål! 
Sandra

Det är klart att du ska vara bekväm med din vikt fast tror du inte att det mer än omfördelning som du efterfrågar? Jag tycker i alla fall att du är fin som du är :-)

Svar: tack! nja asså vill ner till till 59 kg som max :)
Miranda Jörgensen

UNGMODER

Är det bra för ditt BMI? Då får du enbart äta typ 1500 kalorier om dagen om du ska gå ner 1 kg i veckan men om du bara ska gå ner ett halvt så är det ju lugnt ;) jag gick ju ner 1 kg i veckan i några veckor när jag bantade men palladr inte för jag blev för svag, fick inte i mig tillräckligt med kalorier men har du en speciell diet? Har en perfekt app till Iphone :) LCHF metoden är faktiskt väldigt bra men man tänker inte på det när man vill gå ner i vikt då använder man LCNF (LOWER CALORI, NO FAT typ haha och det är iiiinteee bra :) men prata helst med en doktor om din ide alltså så att du intr säckar ihopa! hadet bra kram!!

Svar: håller på att lägga upp min kost, det ska inte vara några problem :) Så det blir nog bra :)
Miranda Jörgensen

UNGMODER

Skriv gärna upp din kost för en hel dag på bloggen och om du tränar nåt :)

Ida Persson

jag tycker du är hur fin som helst, men bara du är nöjd så!
- love u.<3

Svar: tack hjärtat!-loveyou <3
Miranda Jörgensen

Anonym

Tycker du.ser bra ut som du är :) men ska också gå ner några kilo:))

Svar: tack :) Ja man vill ju känna sig bekväm i sin kropp :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress