som sagt
Som jag sa innan kommer jag försöka dra igång lite fler tävlingar nu när jag sett att så många gick med! Men sen måste jag ju veta vad som intresserar er! Så ni får gärna vara med och lägga en röst på vad som skulle vara intressant!
Sen måste jag bara påminna er om att när man kommenterar mina inlägg gör man det över texten. Vissa kommentarer på tävlingen har hamnat fel, men räknar med dom ändå :)
Så kommentera vilket ni är intresserade av; 
 
*Kläder - tjej
*Kläder - barn
*Smink
*Nagelack
*Accessoarer
*Mindre inredning
 
Kom med förslag annars kan jag INTE dra igång fler tävlingar!
Amanda

Jag tycker kläder - barn och mindre inredning skulle vara roligt att tävla om, då jag väntar en prins 9 April och är nyinflyttad i min första egna lya :)

Svar: tack för tipset! Ska komma ihåg det! Grattis till bebisen och nya boendet också! :D
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress