smärta!
Vad ska jag säga, vad ska jag göra!? Hur ska jag agera, men framförallt hur ska jag reagera?! Känns som någon dragit ut mitt hjärta, stampat och spottat på det! Du var den enda jag hade tillit till förutom min mamma och pappa! Känner mig ensam och framförallt livrädd!
Sandra

Kan endast spekulera i vad du syftar till men du vet att vi finns för dig/er och så länge du gör det dom får dig att må bra så är det de viktigaste. Många kramar

Anonym

följ ditt hjätia allt du kan göra nu...var inte blind se kärlek se på din sön framtid o njuta av ditt barn du skapat var stark

Anonym

lär dig livets stora gåta älska glömma och förlåta

Anonym

lär dig livets svåra gåta älska glömma och förlåta

UNGMODER

Vad fan har hänt!? :o

anonym

fin blogg , hur gamma är du?

Svar: tack! 18 :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress