nya puréer!
Nu lagas här nya puréer till min lilla snutt!
Jag kommer lägga upp recepten på bådas sen! 
Han får nu äta gröt varje kväll+ bananpuré vid 15.00 sen ska han få prova äta palsternackspuré vid middagstid från och med imorgon! Detta blir bara roligare och roligare!
Han älskar gröt och även banan! Det slinker ner snabbt vill jag lova!
 
 
UNGMODER

Vad har du som frukost, bröstmjölk/ersättning? Har du såhär:
Morgon - Bröstmjölk/ersättning
Lunch: Palsternacka (då imorgon)
Eftermiddag: Bananpure
Kvällsmat: Gröt? Och vad är det för gröt? Hemmagjord och recept på det tack! :)

Svar: Jag har såhär: morgon:- ersättning/mjölk
förmiddag:-ersättning/mjöl igen¨
middag:- Palsternacka
mellanmål:-banan
eftermiddag:-mjölk/ersättning
kväll:-gröt (nestle mild havregröt)

Tänkte gjort egen gröt men kollade upp det och det blir inte tillräckligt med näring i det.. Lite synd :)
Miranda Jörgensen

Sandra

Jag har ett häfte med en massa bra tips på bebismat och andra tips som vid hård mage osv. Om du vill ha en kopia. Det är bland annat ifrån Veleda :-)

Svar: det hade varit jättesnällt! :)
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress