Balsam!
 
Jag tänkte lite snabbt berätta vilket balsam jag använder till mitt hår! 
Just nu använder jag ett Dove balsam! Det heter Dove colour care. Jag seriöst ÄLSKAR det!
Har provat många olika balsam men detta är det som ger ett bra resultat och det luktar jätte gott :)
Men sen är jag jättesugen på att prova dethär Wenshampoo/balsamet! Men ja jag får nog ta och göra det längre fram haha! Har sagt det skitlänge nu men det verkar ju asbra! Typiskt mig att gå på TV-reklam -.- /85
Men sen tänkte jag även säga detta nu när jag kom på det! När man använder balsam kan det lätt tynga ner håret.. Sen finns det ju vissa som vill ha spikrakt hår, men om du vill ha lite volym i det hela kan du lätt få det! Föna håret upp och ner. Sen kammar du INTE det efter! Du bara plattar lite med plattången på det ställena som håret ser roligt ut. Sen kan du använda mousse och spray för att fixa det sista :)
Du kan ju se om inte du hittar din favorit! Den kan du göra här; hårspray 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress