sommar, sommar och sol! eller?...
ja nu som ni kanske märkt har jag inte alls bloggat. har inte orkat och inte velat. har faktiskt ett liv utan för bloggen ;) tro det eller ej.

undertiden jag varit borta har endel hänt! vi kanske ska börja med det roliga och ta det tråkiga tillsist.

jag och alvin åkte upp till halland förra månaden för att vara hos pappa, småsyskonen och Sandra! det var jättetrevligt. men såklart saknade jag min man för mycket ;) så han fick ta tåget upp på fredagen ;) vi stannade en vecka.
men det är ju verkligen inte allt vi gjort. Vi har ju även varit på Bakken med massvis med människor. hela släkten på mamma och fredriks sida nästan!
Detta uppskattade lilleman verkligen! han åkte karuseller, skrattade, åt dansk mat och massa bus!

men inte är jag klar än ;) vi har ju även varit och shoppat lite till alvin. handlade jacka och så. Sen har vi även handlat kostym till Steffen och klänning till mig!! ;)
ja nu undrar ni säkert varför! ;)
jo för vi ska GIFTA oss! eller nej... bara skojade;)
hans syster gifte sig i lördags,så man måste ju vara fin! Vi ville inte släpa med alle dit pga så högt ljud. Så han sov hos sin mormor den natten! :)

min stora fina gosse har även fått 4 tänder och kan gå!!! inte helt stadigt än men ungen går!!! åhhh! :')


nu till det tråkiga...
vi har förlorat en mycket fin människa i vår närhet! Steffens bror Jim lämnade denna.världen Juni... åh han som var så fin! han var ju inte bara alvins farbror, utan även en helt unik fin fadder! du fattas oss fina människa!
han blev bara 27 år gammal...

nu ska jag och alvin iallafall in till helsingborg för att äta lite lunch med mamma! ska bli mysigt såklart ;)




















Alvins Mormor

ÄNTLIGEN lite uppdatering och lite nya bilder!! Tog ni inga fina kort på bröllopet? Ni var ju jättefina! Sen är man ju lite nyfiken på hur bröllopsparet såg ut.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress