köpa, köpa och KÖPA ;D
Ja förrgår hade jag ljusparty, var jätte trevligt. Men lite irriterande att jag fick så många avbokningar timmen innan det började. Men men saker kan ju komma imellan, men 3 st på mindre än en timme är fan otroligt.
Jag är nu konslut för Partylite och håller visningar av alla produkter och så! Helt kostnadsfritt med visningen givetvis! Så ni som är intresserade får gärna boka in! :D
 
Jaja tänkte köra ett snabbt race över vad jag gjorde igår. Först var jag givetvis med Alvin och Steffen! Sen Åkte jag och jobbade! Trodde jag skulle sluta 23.00 men nejdå. Slutade istället 00.00. Så min chef körde mig hela vägen hem, missade tåget eftersom han behövde extra hjälp att stänga. Så hädanefter jobbar jag fredag: 17.00-00.00, lördag:17.00-23.00 Söndag: 17.00-21.00 :)
Åh avd jag gillar detta! Visst inte världens bästa lön men fortfarande extra pengar för att ha kul! 
Fick ju även dricka hur mycket cola som helst + får vad jag vill från menyn när jag är hungrig ;D
 
Idag ska min fis åka till 40:års kalas med sin mormor! Min morbrors sambo fyller år. Vi behövde barnvakt idag eftersom jag börjar jobba 17.00 och Steffen är på utbildning :) Mamma kommer och lämnar honom ikv iallafall! Skönt! :D
 
Men nu ska jag städa det sista sen packa alles väska!
 
 
 
Anonym

Du är grym bruden. Tänk om vissa
andra hade samma glöd som du <3

Svar: tack! åh vad glad jag blir! <3
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress