äntligen hem!
åh vad skönt, nu ör jag snart hemma!
blev övertid på jobb men lite extra pengar skadar ingen ;)

trivs så sjukt bra där! fick även höjt min lön idag, dom är så nöjda med mig. känns faktiskt riktigt bra. jag trodde jag skulle glömt allt inom servering efter ett uppehåll på ca 1.5 år. men allt bara sitter där. har ju inga problem med detta alls!

nä nu ska jag hem, sätta igång en film och bara sova!
hoppas på liiiiite sovmorgon imorgon då jag bara sovit 4 timmar förra natten. tufft att ligga på topp ;)
sen ska jag plugga menyn hela dagen imorgon och sen in på jobb igen!

sen drar ju skolan igång på måndag! vilket flyt!
ska bli skönt men samtidigt jobbigt! vill ju inte vara utan alleballe. men han är lika trygg hos sin pappa som hos mig :)
oh shit måste ju leta upp mina kockkläder också tilla skolan börjar. jaja steffen vet nog car jag har dom ;) somvanligt då asså!

sovgott folket för set ska jag!!!♥



Alvins Mormor

Du är en riktig kämpe Miranda, jag är så stolt över att vara din mamma!
Alvin charmade som vanligt alla på 40 årsfesten!...Men han har en vilja av stål, undra vem han ärvt sin envishet ifrån...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress