åh blir fan irriterad!
Vilka jävla stolpskott det finns! Folk som är BARN sitter och säger att dom vill bli gravida. Flickor på 13 år och uppåt vill ha råd om hur man gör lättast för att bli gravid?! Vad i helvete säger jag bara. 
 
Jag satt och läste på en kompis blogg där folk yttrade sig om hennes graviditeter! Hur jävla llåg är inte det? Ja hon är JÄVLIGT ung mamma, men hon fixar det! Hon planderade inte sina barn men valde att inte göra en abort! Hon har tagit sitt ansvar och uppfostrar två fina killar. Hon är bara 17 år och mamma till två underbart söta pojkar! Hon bor själv och ska gå klart skolan!
 
Det är precis som när jag blev gravid med Alvin. Folk hade åsikter och försökte stampa på en. Men ni som tror alvin var planerad måste vara född på Mars! Jag planerade inte min son MEN han är det absolut bästa som kunnat hända mig. Han var verkligen menad att födas! Jag hade prevmedel som inte fungerade som det skulle så jag tog en dagenefter pilla. Men han är en kämpe min pojk. Jag kände att detta var verkligen ödet! Så när jag så honom på UL hade jag absolut ingen kraft att avgöra hans framtid! Så han va där för att stanna! 
 
Så ni unga tjejer som vill skaffa barn, tänk igenom detta 100 ggr till och föreställ er att allt inte är gulligt och sött! Du ska hinna med JÄVLIGT mycket undertiden du går där med din stora höggravida mage! Du ska fixa lgh, inkomst, skolan, jobb! Ja you name it! 
Jag har tagit mitt ansvar och kommer gå tillbaks till verkligheten redan imorgon! Jag kommer ha det skit tufft, ja jag vet! Jag ska plugga 100% på vardagar, jobbar 15/h per helg och samtidigt vara en go och glad mamma till min son! Men det tar inte slut där, jag kommer knappt träffa min sambo med tanke på att jag pluggar så mycket, kommer ha läxor att göra! 
 
Livet är ingen dans på rosor med barn! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress