sovdax
har varit en mysig kväll hos mamma. god mat och mys framför tv:n. så nu sover såklart alle och det ska jag också göra. måste ju upp tidigt imorgon ;)

tänkte äcen berätta att i måndags ställde alvin sig upp! jag hade satt honom bredvid skötbordet, på golvet. så hade han fått lite leksaker att leka med medans jag gick och hämtade kläder i vårt sovrum eftersom jag och alleballe nyss hade badat. när alvin gör något hyss eller måste fokusera blir han knäpptyst. så jag smög tillbaka för att inte skrämma honom. ser då att han rest sig upp mot skötbordet och försöker ta blöjorna! livrädd mamma!!! duktiga killen!!
men han är tidig med det mesta, sa mamma när han va 6månader, satt själv när han var 5 månader, krypställning när han va 6 månader och nu ställde han sig upp :')


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress