sluta blogga?
 nej jag har verkligen inte slutat med bloggen, har bara haft så himla mycket att göra! 
tänkte dra lite snabbt vad som hänt undertiden jag haft bloggtorka!
Natten mellan tisdag och onsdag var vi inne på akuten med lilleman! Vi åkte hemmifrån kl 20.00 och var hemma igen kl 04.15 -.- herregud säger jag bara! Hans astma hade blivit värre!.. Så nu har vi fått en astmaplan och ännu mer medicin! men detta fixar han vår duktiga kille! med lite tur kan det ju faktiskt växa bort!
Sen på torsdagen flyttade vi ju! Så himla skönt.. Flytten tog ca 9 timmar men det var med städning. Steffens mamma, låssas pappa och min lillebror hjälpte oss! Gick faktiskt skitbra! Men något som jag stör mig otroligt mycket på är att vår nya lägenhet INTE var flyttstädad!!! Så var bara till att flyttstäda den också -.- 
Inte nog med det! Natten mellan Fredag och Lördag blir Alvin kräksjuk!!! Stackars min lilla prins! Han har mått så sjukt dåligt!! Usch. Men han är nu feberfri och har ätit bra, som tur är! 
Nu tänkte vi snart gå ut en runda så lilleman kan få lite luft!
Sandra

Ja, ni har haft en hel del motgångar i samband med flytten. Hoppas att han blir frisk snart mitt lilla fadderbarn så
Vi kan komma och hälsa på honom. Vi vill ju ge honom hans påsk ägg :-)

Svar: usch ja! men nu är han mycket bättre! :)ja ni får ta och komma i mitten på veckan om ni har tid och alla mår bra! :) kram på er! :D
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress