fint väder
ja jag vet att jag är kass på att blogga, men har prioriterat att spendea tidenmed min son och min sambo. Inte så att bloggandet går i första hand i mitt liv. Sen att man får kommentarer som det står att jag suger på att blogga och liknande.. Men seriöst skaffa dig ett liv -.-  
 
jaja idag ska jag och min lilla familj ut på promenad i det fina vädret! Ska bli så skönt! Sen ikväll ska jag hjälpa en tje att färga hennes hår, så det ska nog bli bra :)
Måste ju gå och handla idag också, fårta det när vi ändå är ute! :)
 
Igår hade jag en helmysig dag med mamma och barnen! Det blev jag, Alvin, mamma, Alice, Hugo och Amanda som åkte in till Helsingborg. Vi käkade Maxmat! MUMS! Sen handlade jag fina kläder till alle. Hittade även en väggdekor som vi satt upp på hans rum :)
Efter vi hade varit i stan följde jag med mamma och som hem, bev att käka grillar och dricka cider! Herregud vad länge sen! Förra sommaren var jag ju gravid så sommaren innan det. Oj ! Men gott var det iallafall! När vi hade ätit skulle jag gå til tåget, Steffen ville ju också ha hem oss :D
Gick genom Bjuv för at träffa Rebecka som skulle ge mig två par shorts jag köpt a henne :)
 
Äntligen hemma där på kvällen, då börjar våra j*vla grannar stampa i golvet.. Detta har dom gjort sen vi flyttat in. Första natten Alvins sov hemma stördes han riktigt mycket av det när han sov, så Steffen gick up och frågade snällt och trevligt om dom ville dämpa sig lite eftersom Alvin vaknar av det. Då fick han till svar: '' det va inte vi, våra bar sover''.. Jaha vem skulle det va då?!
Jaja han struntade i det och gick nerigen. Sen har det fortsatt varje natt, vi har låtit det va och visat oss på en högre nivå. Men igår var det något extremt, så precis när han skulle gå upp går som ut i trappen och skriker. SÅ han öppnar dörren och ber som vänligt att dämpa sig lite. Då får han tillbaks : '' Vi lever här, vi är inte döda.. Er son skriker på natten!'' Ja han vaknar och skriker efter mat/napp!!! Jag blir så J*VLA trött i huvudet på dom! Så påmåndag ringer vi och lämnar klagomål!!! 
Anonym

hahahaha

Svar: mogna? jaja du avgör själv om du vill spendera din tid på att läsa mitt liv! ;) patetiska människa
Miranda Jörgensen

Alvins Mormor

Vad jättefin bloggen har blivit!

Svar: tack! :)
Miranda Jörgensen

Anonym

jag älskar att läsa din blogg! :D

Svar: vad bra ;D
Miranda Jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress