ska vi eller inte...
Nu har lilleman somnat igen och det var verkligen på tiden med tanke på att han varit vaken sen nio! Han var helt slut och bara gnällde! Men nu sover han sött bredvid sin mamma! :)

Igår på kalaset fick Alvin massvis med fina saker av sina släktingar som han aldrig träffat innan! Åh vi blev superglada! :)
Kan lägga in bilder på allt sen!
Vi var även och hämtade nappar hemma hos Natalie eftersom jag skickat bud med henne när hon skulle till Ullared! Alvin har ju sin fixide att bara använda en speciell napp och såklart som ALLRA dyraste! -.-

Nu idag måste jag städa här hemma lite, här ser ut som 3 världskriget har härjat här! Men efter det borde jag egentligen åka ut till familia och hämta hem mina nya amningsbhar eftersom dom har äntligen kommit nu! Skönt att få nya!!!
Men får väl se om vi orkar det, vill egentligen inte åka själv lixom.. Så drygt!!!
 






 
 
Sanna

Det var så mysigt att få träffa er. Får komma och hälsa på er en dag också så jag får se hur ni bor!
Kram till er

Svar: det var supermysigt att träffa dig också! Du är välkommen när du vill! :)Många kramar från oss!
mirandalinnea

Sandra

Vilka fina saker han har fått. Synd att vi inte kunde komma idag. Får hoppas på att din pappa blir frisk snabbt så vi kan ses. Saknar er! Kram

Svar: tack! Ja verkligen , det var supersynd! Får hoppas att ni kan komma snart! Vi saknar er också! Kram
mirandalinnea

UNGMODER

Jag har också hela det smurfsättet :p haha

Svar: det är så sött! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress