på äventyr igen!
Idag ska jag och Alvin på äventyr igen! Denna gången bär det av till Bjuv för att träffa Emily och sen på kvällen blir det scrapbook med mamma! Kan ju inte spendera dagen bättre eftersom på kvällen blir det mys med min lilla Alvin och mitt underbara hjärta!
Igår var Erica här och fottade mitt lilla charmtroll! Har än sålänge bara sett en bild och jag älskar den! (bild kommer sen) Efter det skulle vi till affären, slutade ganska illa... Hissen hade slutat funka så vi bar ner vagnen från trappen! Vi ringde Jour numret som stog på anslagstavlan för att få den fixad så vi slapp bära den upp också! Men då ringde killen tillbaks när vi var i affären och säger att han inte har några nycklar till proppskråpet så den får fixas imorgon (idag)! Trötta mig! Så vi fick bära den upp igen... Men sen kom jag och tänka på en sak, tänk om vi hade varit i hissen när den stannade! Hade dom väntat till imorgon då också?... Jaja man kan ju börja undra!
Nu ska jag färga färdigt mitt hår sen göra v mig och lilleman! Hade så bra! Skriver förmodligen mer sen!!!
 
Pusspuss
 
Bilden är tagen av; fotograf Erica Öberg
 
Emma J

Mycket fint foto :)
Han är bara så underbart söt :)

Svar: tusen tack! Ja jag gillar också fottot! :D
mirandalinnea

Alvins Mormor

Åhh jag smälter!! Han é så söööt

Svar: Ja han är verkligen super fin! :D
mirandalinnea

carolina grankvist

nej gud vad söt han är!!
mitt hjärta smälter!

Svar: nawh tack! :)
mirandalinnea

Filippa

Så fin bild, charmig liten kille :)

Svar: tack! Ja verkligen! :)
mirandalinnea

Alma Bengtsson

Gud vilken fin bild!

Kolla gärna in min blogg och kommentera mina bilder!
Kram!
//Alma http://photoab.blogg.se/

Svar: tusen tack!! :) Det ska jag göra, fortsätt gärna kolla min blogg! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress