natt och morgon katastrof...
Inatt har min kille inte riktigt vetat vad han har velat. Han har vaknat varannan timme och varit helt hysterisk.. Ingen aning vad det handlat om. Sen nu på morgonen var det verkligen inte bättre, han vaknade och bara skrek så gav honom mat och en ny blöja. Men han fortsatte bara skrika hela tiden! Så klädde på oss snabbt och sen blev det en långtur i vagnen! Vi var ute en timme ungefär och bara gick! Gick förbi perslund och så, var mysigt och min kille kom äntligen till ro! 
När vi nu hade kommit hem klär jag av honom och låter honom sova i vagnen så han slipper vakna och bli orolig igen, men konstigt nog kommer han fortfarande inte till ro. Jo han sover men vaknar en gång var 5 min och piper...
Jahapp får väl försöka se om han vill ha lite mat!
Senare idag kommer erica och ska fotta min lilla kille! Så vi hoppas inte att han sover sig igenom hela tiden utan kan vara vaken lite. Inte för jag tror det men man kan ju alltid hoppas! 
Skriver väl mer sen!
pusspuss
 

 
ewish

nej vad söt :) har oxå en liten bebis fast han är 11 månader :D
Kolla gärna in min blogg, släng gärna in en kommentar :) !

Svar: åh tack! dom är så goa!! :D
mirandalinnea

Sandra

Stackas plutten. Kanske lite ont i magen :-(

Svar: tror han hade det för nu inatt var det lugnt igen ...
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress