ledsen för dålig uppdatering!!!
Ledsen att jag varit så kass på att uppdatera men igår sov jag nästan bort hela dagen! Alvin bestämde dig för att jävlas hela går natt så blev inte många minuters sömn! Men iallafall så vaknade vi runt 13.00 igår sen käkade vi lite bullar  och mös, sen bar det av mot familia så nu är alla presenter inhandlade förutom Tildas (min kusin) men den beställer vi hem! Igår på familia handlade älskling två par byxor och en superfin kofta och jag handlade 3 par byxor! Riktigt snygga!!!
Sen blev det bara massa mys när vi kom hem sen somnade lilleplutt för natten. Han vaknade först vid 01.00 och ville ha mat och då provade älskling ge honom flaska för första gången! Åh han va så duktig!!! Fick ganska mycket mjölk då så han sov ända till 05.15 sen åt han lite till sen somnade han och sov till 08.45! Gud vilken kille jag har :D
Idag gar vi varit på ÖB med Alvins farmor och det var super mysigt! Inte så ofta vi träffar henne ju! Nu ska vi gå och handla lite som inte fanns på ÖB sen blir det laga lite mat! Blir nudlar med kyckling gryta i cocosmjölk!!! GOTT!!
men uppdaterar mer såfort jag har tid!!
Sen blev ju Alvin hela två veckor igår!!! Tiden måste sluta gå snart! Vill att han ska vara mammas lilla bebis föralltid!!!
 
 
ACIRES - Fotograf i Skåne

Han är ju så lik pappa så det inte är sant! ;)

Svar: ja visst är han!! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress