godmorgon
Godmorgon! Nu har Alvin äntligen somnat om efter bråk med sin mamma :p
Idag vaknade han runt halv 9 och ville ha lite mat, när han väl hade fått det brukar han somna om igen men icke så nicke denna gången! Men det gjorde inte mig något med en glad och mysig kille som ligger och bara kollar! Efter en timme blev han mega arg och ville ha lite mer mat, inte för han var hungrig han var nog bara sugen! När han väl hade somnat placerade jag honom i hans babysitter så jag kunde gå in och duscha! Jo men tjena lixom, 2 min efter jag ställt mig i duschen började han gallskrika för han tappade sin napp! -.- Går ut helt genom blöt för att ge honom den men bara 1 min efter sköt han ut den igen! Detta gör han ungefär 10 gånger innan jag ger upp! Gick in i duschen och skyndade mig med tanke på hur arg han var! När jag kommer ut ger jag honom lite mat sen slocknar han igen. Så detta var vår morgon som började underbart men slutade i kaos..
Nu sitter vi bara och väntar på att det ska bli lunch för då kommer äntligen älskligen och käkar lite med mig sen sticker han tillbaks till arbete igen.. 
Ska väl se vad jag och lilleman ska hitta på idag. Kanske blir en sväng till Alvins gammelmormor! 
Får väl ta och uppdatera mer sen om vad vår vad bjöd på!
(video på alvin kommer när han någongång är vaken)
Pusspuss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress