Dagens fråga
 
Blir väldigt tacksam om så många så möjligt svarar eftersom då kan jag göra bloggen bättre och mer intressant för er läsare!!!
 
Vad tycker ni jag borde ändra i bloggen och vad borde jag skriva mer/mindre om? 
 

Emily

Tycker din är bra som den är! :) <3

Svar: åh vad bra!! :)<3
mirandalinnea

Anonym

Att du ska göra ett inlägg, allså ett video inlägg o pratao m din dag! :) de skulle nog uppskattas!

Svar: oj haha är ju somsagt inte typen som sitter och snackar bakom kameran :P
mirandalinnea

Anonym

Video inlägg & mer om dig själv?
Inte bara om Alvin, fast han är så söt. Så är det roligare o läsa om dig också. Typ mer bilder på dig, hur ditt liv var innan.
Osv :)

Svar: Mer om mig själv ska jag direkt ordna!! Alvin är ju faktiskt mitt liv nu och allt kretsar såklart kring honom, därför blir det såmycket om honom :)
Men ska tänka på det!! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress