Tillbaks från BVC
Så nu har jag och Alvin kommit hem från BVC! Var iof ett litet tag sen. Allt gick utmärkt där och alla kontroller gick bra! Han är strak i hela kroppen och fäster blicken bra! Har även börjat le lite när man pratar med honom, precis som ett svar sa BVC! Mysigt! Han är nu 55 cm lång och väger 4540g!!! Han har ju växt jättemycket!
Vi pratade även om hans mage, eftersom han får så ont på nätterna! Hon tyckte att hans mage kändes hård så nu har jag fått reda på hur jag ska massera honom, sen ska jag även vara helt mjölkfri i fem dagar.. Börjar med det imorgon! Hoppas nu detta hjälper annars skulle vi förmodligen prova akupunktur.
 
Senare ikväll kommer även pappa med hans familj för att hälsa på, men jag ringde dom nyss och kollade om inte vi kan träffas upp på fiket härnere och ta en fika ist för att dom ska komma upp eftersom steffen inte mår helt okej! Han sa att det skulle säkert gå bra, men måste ju kolla så där är öppet så sent. Annars får vi se om dom kommer en annan dag eller vill komma upp ändå!
 
Men nu ska jag mata klart min snutt sen kolla lite på TV med min stora älskling!
 
Anonym

Så synd att det inte blev idag. Vill ju så gärna träffas. Vi får hoppas på att vi har bättre tur med sjukdomarna framöver. Hälsa Steffen att han får krya på sig.

Svar: verkligen mega synd! Ville oxå så gärna träffas! Men vi kanske kan se längre fram i veckan eller början av nästa! Det ska jag göra! Kram!
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress