Stora killen!!!
Så ja då var jag och Alvin hemkomna från BVC! Hade även ett mammasamtal och allt såg kanon ut! Alvin är nu 57 cm lång och väger 5005 g! Stora killen! Han har ju även fått svamp i munnen (vilket är vanligt bland småbarn). Detta konstaterade vi för en vecka sen men dom sa bara att jag skulle koka hans nappar varje dag och badda munnen med vichyvatten. Vilket jag gjort men inte ett skit till förändring! Så idag sa jag till som att vi måste fixa något annat eftersom han har ont av det när han äter! Vi fick en tid till Ä-holm imorgon kl 14.30! Skönt för då får vi tydligen något recept utskrivet som dom inte kunde fixa här -.-
Jaja ska väl se om pappa och dom är hemma när man ändå är där! Kan ju alltid vara trevligt att träffa dom!
Nu inväntar jag och Alvin Johanna och hennes mamma! Dom skulle komma nu vid tre tiden så vi får se!
(provade en sticka tröja Alvins gamlamormor hade gjort till honom! Kanske en aning förstor fortfarande xD)
 
Sandra

Vilken tur. Bellas förskola är stängd i morgon så vi är hemma :-)

Sandra

Om du vill så kan du komma innan och passa på att sova en stund när Bella sover. Då kan jag gå en runda med Alvin :-)

Alvins Mormor

Ha ha ha :) Tydligen svårt att sluta vifta med de små armarna...

Svar: japp! han är en aktiv liten krabat! :D
mirandalinnea

cement

wow, ung mamma! vi är unga stjärnskott! tufft arbete för båda.

Svar: tufft men även det bästa man kan tänka sig! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress