sorry
ledsen att jag verit kassare än kassast på att uppdatera! Igår var jag iväg hos läkaren som jag säkert nämnt innan! Alvin blev skitarg på läkaren för hon kollade honom i munnen! HAHA
Fick iallafall utskrivit medicin på recept för hans torsk. Heltsjukt så dyrt mediciner är! Kostade förfan 313 kr för en medicin han ska använda i tre dagar!!!
Jaja sen efetr vi varit hos läkare gick vi till pappa, Sandra och lillasyster. Verkligen jättemysigt att träffa dom och det tyckte Alvin också! Han somnade så gott i Sandras knä! Där trivdes han utmärkt!! :)
Fick även asgod mat när jag var där!! Lasange! :D
 
Idag ahr jag och Alvin varit ut och gått, vi har även varit inom en svän på familjecentalen med Jonna och kollade hur där såg ut! Väldrigt fint och stort, så imorgon ska jag dit med Ann-Sophie och söta lilla Sanni! Ska blir kul.
Vi har även varit på posten och hämtat ut mitt paket med massa små balsam prover! Fick 39 st tror jag det va! Dom ska jag lämna till folk som jag känner med färgat hår för jag är med en kampanj på Buzzador.se!
Nu ska jag mysa med min pojke iallafall!
 
Sandra

Och vi tycker det var jättemysigt att ha er här :-). Han är så fin eran lilla kille.

Svar: awh tack!!! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress