så sitter vi här igen...
Och så sitter vi här igen! Jag har världens bråkigaste kille inatt som totalvägrar att sova... Hans pappa skulle ge honom mat inatt eftersom jag pumpat ut, bara så jag kunde får sova lixom! Tar ju honom varje natt ensam annars så de hade ju varit skönt.. Men när Steffen gett honom all mat bara totalvägrar han att somna och låssas att han är mer hungrig -.- Han väcker mig och jag prover ge honom mer mat. HAHA glöm det typ! Men Alvin var superlycklig, för nu var ju både hans mamma och pappa vakna med honom-.- Jag har nu äntligen fått honom att somna efter många timmars arbete! Så nu blir det sängen ett par timmar innan nästa mål mat. Sen inväntas kalas i eftermiddag! Hoppas ni andra sover gott!!!
emma

så söt :-) han är en liten buse <3

Svar: ja verkligen en liten buse!! :) tack!! <3
mirandalinnea

Famous Kids

Hejsan!
Jag har precis startat en blogg där jag skriver om vad som hände med alla barnskådespelare efter inspelningarna. Så om det intresserar dig får du gärna gå in och läsa och kanske tipsa mig om någon du tycker att jag ska skriva om! Kram FamousKids :)

http://famouskids.blogg.se

Svar: :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress