pigga och vakna iallafall en av oss..
 
 
 Nu har Alvin bestämt att han och hans mamma ska upp! Han har vaknat lite fler gånger än vanligt inatt, ingen aning vad det handlat om.. Men nu imorse när han vill upp så var han jättearg fram tills jag la över honom i vår säng, då blev han tyst som en mus och sove en timme till. Sen vaknade han och bara låg och tittade så jag fortsatte sova tills han ville upp och ha mat eller gav ljud i från sig. Nu ligger han och äter men är fortfarande lika klarvaken! Detta kan bli en bra dag för skrutten! Kan ju alltid hoppas. 
Idag har jag ingen aning om vadvi ska hitta på, hade tänkt gå till öppna förskolan för bebisar idag men vet inte om jag ärså sugen på att gå dit själv.. Dom öppnade nu halv 9 och stänger 13.00 . Frågade innan om inte Jenny eller Emily ville följa med. Men Jenny hade sovit dåligt och det förstår jag hon har gått över tiden 3 dagar idag med sin bebis. Sen Emily skulle hört av sig igårkväll men det gjorde hon inte... 
Jahapp nu får jag mysa med min snuttis så hörs vi sen! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress