längtar!
Åh vad jag längtar tills den 16 eller 17:de nu nästa månad! Då ska jag och hjärtat gå på bio och bara mysa! Alvin får sova hos sin mormor för första gången och vi får bara njuta av varandra!
 
Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, bara handlat för veckan och käkat. Innan idag var hjärtats pappa här och Alvins kusin! Mysigt, länge sedan dom var här nu ju!
Pratade också med Jenny idag, hon som fick barn nu för någon dag sen! Hon har fortfarande inte fått komma hem eftersom hon fick opereras efter förlossingen.. Usch, hennes moderkaka hade inte velat lossna! Men vi får hoppas att allt är bra med henne och Diana och att dom snart kommer hem så man kan få se det lilla underverket!
 
Jaja nu ska jag kolla färdigt på Beck sen sova tror jag! 
 
(saknar mitt blonda hår...) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress