hopp ner i sängen
Har varit en lång dag i dag känns det som! Blev ingen Väla idag utan blev en tur till Familia istället! Precis lika mysigt eftersom sällskapet var det bästa! När jag och Alvin kommit hem lagade vi hemmagjorde köttbullar med mos och sås! GOTT!
Jag har även tagit beslutet att INTE sluta med mjölk eftersom jag vill prova ta bort vitlöken först, kan ju varit det som spökat! Men iallafall, nu ikväll hade vi tvätt tid så det tog hjärtat hand om medans jag hade Alvin! Sen somnade vi båda i soffan. Så mysigt! Nu ville Alvin ha mat så det har han fått! Så nus ka jag snacka lite till med Matilda på Facebook medans plutten äter! :)
(slänger upp en bild senjag var gravid) 
Matilda

du var så fiiiiiiin. fast de är du ju nu med, men du fattar haha ;d <3

Svar: åh tack gumman! Det var verkligen du oxå och är självklart fortfarande!!! :) <3
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress