första rundan
första rundan mat ges för denna natten! CHECK!
åh är trött så jag håller på att spy! Alvin vaknade och gallskrek för han förbannade täcke hade trillat över ögonnen på honom....  -.-
Knasbilder sen igår för ni får ingen just nu, ser ju ut som en gast själv.... 
 
Alvins Mormor

Är allt ok för lunchen idag? Kan inte ringa för mobilen är död (kan inte ditt nr i huvudet), har lagt den på laddning hos en jobbekompis ett par rum bort. Om du behöver nå mig så ring på 042 nr jag brukar ringa ifrån. Ok? <3

Svar: Allt ät bara perfekt! Vi ses till lunchen! Går in genom vanliga dörren och frågar efter dig! Vi ses strax innan 12! Jag hör av min om det skulle vara något! <3
mirandalinnea

Alvins Mormor

Sitter du där jämn?? :) Trodde inte du skulle svara så snabbt!!

Svar: hahaha nästan! Vad ska jag annars göra lixom ;D
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress