förlåt
förlåt för jag inte uppdaterade någontong alls igår! Men hade verkligen inte tid. Dagen började iallafall med att jag väckte Alvin vid tjugo över åtta. (vill inte höra åsikter om att det inte är bra!!!) Jag väkte han för vårt tåg till bjuv som vi skulle hinna med gick 08.40. N-r vi kom till Bjuv mötte jag upp Ann-Sophie för att sen bege oss till öpnnaförskolan! Hon har själv en dotter på ett halvår så det var mega mysigt! Gjorde avgjutningar på Alvins händer och fötter som verkligen blev fina, så dom lägger jag upp en bild på sen. När öppnaförskolan hade stängt gick vi hem till Ann-Sophie ett tag och även det var supermysigt! Tack för dagen!
Sen träffade jag Isaac och mötte därefter upp Stefanie. Käkade pizza sen drog Isaac. 
Jag och Stefanie gick hem till mamma så hon kunde få mysa lite med min prins! Det uppskattades självklart! :) Sen åkte jag och Steffen in till stan för han skulle klippa sig! :) Finfint! ;D
Men nu ska jag sova lite till med min trötta bebis för han somnade nyss om. Han har varit vaken mellan 03.00-05.00 sen vaknade han nu 07.00-08.00!
Godnatt folket!!!
 
Alvins Mormor

Sötaste gullungen som finns! Gipsavgjutningarna blev så fina, du får lägga in några bilder på "små händer o fötter"

Svar: ja verkligen!!! :) dom blev super! Ska lägga in bilder sen :D
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress