Dagens Hiss, sådär lite mitt i natten ...
 
Dagens hiss, lite sådär mitt i natten går till dagens unga mammor!
 
Jag tycker dagens unga mammor ( inte mig själv!!!) är så grymma! Man ser mammor som är i 17 års åldern som är helt ensamma, pappan till bebisen har lämnat henne och hennes föräldrar stöttar inte. Men inte fan klagar hon för det, hon ger fan allt för sin lilla älskling! Shit blir helt varm i hjärtat när jag ser sånt! Folk som har sina åsikter om unga föräldrar borde faktiskt kolal up hur personen som dom dömmer tar sitt ansvar över din son/dotter innan dom uttalar sig! Unga mammor är verkligen inte sämre än någon annan mamma! Visst det finns oansvariga fjortisar som inte borde skaffat barn men det är ju inte det denna statusen ska handla om, så plockar ju ut och snackar om dom mammor som verkligen lyckas!!!
Jagsjälv är en stolt mamma som har många vänner som är unga mammor, jag vet att vi är precis lika grymma som vilken annan mamma som helst!
Men det var väl allt för mig så har ni något att kritisera så youre welcome! ;D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress