Dagens diss!
Dagens diss går till ordet ''Hen''!!!
 
Jag valde att ge dagens diss till allt som har med ''hen'' att göra eftersom jag tycker det låter förjävligt!
Hela hittepået om ''hen'' har funnits länge egentligen men har blivit ''känt'' nu. Det fanns redan år 1966 i tidningar i Uppsala. Jag tycker det är sjukt at sitta på tillexempel en förskola med vi säger 15 ungar och sen kalla dom allesammans för ''hen'' bara för man inte vill göra skillnad mellan könen! En flicka är väl förfan en flicka och en pojke en pojke?!
När bebisen ligger i magen och man inte vet vad det är för något tycker jag ett det är helt okej eftersom visa kanske tycker det känns bättre att säga ''hen'' istället för ''den''.
jaja detta är min åsik och har ni något att tillägga eller påpeka så bara släng in en kommentar för jag svara på allt! ;)
 
emma

håller med dig Miranda !

Svar: (y)!!! :)
mirandalinnea

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress