skrattretande
När man tänker efter är det rätt roligt..  
Vi satt och planerade litte smått införn dopet i Januari igår, då kom vi fram till att vi baa bjuder familj och släkt! Kommer även ta en kompis, men det är allt lixom! 
När jag berättade det för folk får man frågan om inte dom (vänner) blir bjudna.. Say whaat?! Att dom ens frågar (vissa av dom)!!! 
Vi bjuder folk som har varit delaktiga i min graviditet/början av Alvins liv! Även folk som kommer vara fortsatt delaktiga i hans liv! Folk som är mina vänner kan ju komma när det är min dag. Många av dom har kanppt visat intresse för Alvin och varit emot att jag skulle behålla honom från början och nu har dom mage att tro att dom skulle få en inbjudan till dopet?! Never..
Jaja tack för mig, nämner INGA namn! 
Ta åt dig eller skit i det ;)
Matilda

hahah de är bra gumman. stå på dig :) <3

Svar: hahah men lagom irriterad man blir? ;D<3
miranda jörgensen

emma

Så är det ju alltid idioter !

Svar: japps
miranda jörgensen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress