seriöst..
ligger i sängen och kollade facebook. får upp ett inlägg som handlar om personen som kritiserade min mage... där är hur jävla många kommentarer som helst. hur orkar folk? jag har slutat kommentera det men sen såg jag en tjej som klankade ner på att vissa i den statusen inte vorde vara föräldrar! jag säger bara snälla!! en status har inget med en föräldra roll att göra! jag hoppas att den inte var riktad mot mig för jag vet att jag är en bra mamma till min pojke!!!
Anonym

Ska du klanka ner på andra får du fan tåla det själv också.

Svar: du kan ju istället sluta vara anonym! Sen sa jag min åsikt efter hon sagt sin! Sen måste jaga tillägga att det är bevisat att rökning kan skada ens barn! Bristningar är något alla kan få, inget man kan undvika! PAJAS
miranda jörgensen

Sanna

Vet du vad det bästa sättet är att hantera sådant här skitsnack? Att strunta i det. Ge inte personer som snackar skit uppmärksamhet, bara ignorera. Givetvis förtjänar du inte att någo pratar illa om dig och självklart så blir man arg! Men försök att strunta i det. Skriv inget om det, besvara inte personens kommentarer bara radera det! Slösa inte din energi på personer som bara vill dig illa, det är det inte värt. Vi är många som vet att ni är bra föräldrar och att lilla Alvin har det väldigt bra. Vi är dessutom många som älskar er och bryr sig om er. Försök fokusera på det istället. Jag förstår att det kan vara svårt att bara låta det vara men det är det enda sättet. Personen som skriver sådant är bara ute efter bråk och uppmärksamhet, ge dem inte det! Ge dom ingenting av dig! Din tid, din energi och hela du är för värdefull för att slösa det på människor som dom! Tänk på alla andra som älskar er och bryr sig! Jag är en av dom, som älskar dig! Puss och kram min fina underbara kusin! Du är perfekt som du är och det finns INGEN som dig!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress